Månadssummering november

Månaden har gått bra. Vi har fortsatt med att byta ut plastsaker i köket mot trä, glas och stål. Därav dessa inköp.
 
Två nödvändiga och ett onödigt köp. Mina träningsbyxor som jag lagat flera gånger och använt i flera år har nu gett upp. Jag gav mig själv OK på att köpa ett par nya. Dem var ganska slitna och välanvända som ni ser, haha. Köpte även en ny väska till jobbet eftersom min förra gick sönder och jag använder den varje dag (snart dags att börja jobba deltid). Skjortan hade jag helt klarat mig utan men passade på att köpa den på Tradera till fyndpris, eftersom den i original kostar runt 800 kr. Dock passade den inte toppen så har faktiskt lite ångest. Kanske lämnar in till någon som syr in den.
 
 
Köpte linser för ett halvår framöver och sminket var det första jag köpte sedan i april.
 
Vi sänkte vårt resesparande från 1 500 kr/person till 1 000 kr/person. Vi har en hel del pengar på resekontot och så har vi det som mest "knapert" nu eftersom jag tar ut så få föräldradagar. 
 

Kommentera här: